What is the feature or improvement you'd like to see?
Olisi mukava, jos organisaation admin-roolia kasvatettaisiin/muutettaisiin niin, että adminilla olisi vapaa pääsy liikkua eri workspaceihin ilman että tämä organisaation pääkäyttäjä pitää lisätä käsin adminiksi työtilaan.
Olisi myös kiva, että uudessa admin-paneelissa näkyisi työtilojen adminit ja työtiloja voisi etsiä vaikka näiden adminien mukaan.
What problem would this feature solve for you? Please describe the situation where it would be most helpful.
Nämä muutokset helpottaisivat suunnattomasti ylläpitotyötä. Voisi nopeasti käydä auttamassa avuntarvitsijoita, eikä tarvitse erikseen muistaa poistaa itseään näistä työtiloista. En arvosta ylimääräistä spämmiä mitä tulee sähköpostiin kun jään adminiksi johonkin.
How often do you face this issue, and what's your current workaround?